BÜROBÜRO A/S
Adelgade 102 a
8660 Skanderborg
CVR 38 68 86 50

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon

En del af BüroBüro:
 

www.plakatwerket.dk

KONTAKT

Tlf. 52 340 440
Mail info@buroburo.dk

2 gode råd til at undgå overbelastning i din marketingafdeling


Lad os ikke gøre det mere romantisk end det er.

I din virksomhed drejer det sig om at nå målet. Budgetterne og forventningerne.
At brande din virksomhed i den store verden - eller måske helt lokalt.
At fange mennesker og præge dem i den retning, der smitter positivt af på din virksomhed.

Løses opgaverne internt eller bruger du hjælp udefra?

Når man kaster sig ud i nye grafiske opgaver i en virksomhed, kan et indspark fra eksterne spillere være til stor og positiv virkning for resultatet. Desværre har reklamebureauer ry for, at sende så store regninger, at små og mellemstore virksomheder ofte beslutter sig for, at klare jobbet internt.

Det er bare ikke altid den bedste løsning. Ud over at selve projektet kunne løftes til nye højder med hjælp fra et bureau, så er der også en anden stor og væsentlig faktor at tænke over.
En ekstra opgave kan overbelaste din marketingafdeling så meget, at der er daglige rutiner der bliver glemt og ikke udføres. Eksempelvis kampagner på de sociale medier eller produktion af forskelligt annoncemateriale. Det kan du ikke leve med, vel?

Du står måske foran årets katalog produktion. Du skal have udviklet nye kreative designs til den kommende emballage? Eller er det en helt ny visuel identitet der mangles? 
Er dit personale rustet til endnu en stor opgave. Altså er der mandetimer nok til, at resultatet kan forventes at blive godt?

Uanset hvilken marketingopgave I har foran jer, så betyder det rigtig meget i forhold til resultatet, at der er overskud i din stab til at udføre jobbet.

 

 

 


2 gode råd for at undgå overbelastning i din marketingafdeling er derfor;
 

* lav et komplet overblik over opgaven. Beregn timeforbruget. Find de timer du kan internt, uden at dine medarbejdere bliver alt for slidte.

 

* kontakt et reklamebureau, forklar opgaven og få en fast pris på at løse de ting I ikke når internt. 

Sammen når I i mål - uden at økonomien og medarbejderne bliver presset.

 

- og resultatet.... det bliver med sikkerhed pengene værd!

 

 



 

Share on Facebook
Please reload