Er dit logo dig?

Vigtigheden af, at et logo er letgenkendelig, iøjnefaldende og unikt, ved vi alle. Men alligevel laves der igen og igen logoer, som i bedste fald kun er billige at producere. Et logo skal være "dig".
Din virksomheds profil og identitet skal komme til udtryk, blandt andet gennem et stilrent og stærkt logo. Derfor må den der udarbejder logoet, nødvendigvis kende lidt til din virksomhed for at ramme plet. Hvis du læser dette indlæg, står du højest sandsynligt overfor den opgave, at få lavet et passende logo til din forretning. Et logo som skal holde i mange år og være virksomhedens helt unikke kendetegn. Måske tænker du, at du bare lige selv kan downloade et "gratis" logo på et af de mange websites, der tilbyder det. Som erfarne håndværkere og med rutine i fremstilling af grafiske identiteter og logoer / bomærker, vil vi på det kraftigste fraråde det. Find i stedet plads i budgettet til, at få udarbejdet dit helt eget og personligt logo/bomærke, som passer til dig og din forretning. Så tag fat i os, hvis du gerne vil se forslag på et nyt og professionelt logo til din virksomhed - også uden at modtage en tårnhøj regning bagefter. Vi er vilde med den type opgaver... Foto øverst: Logo til Coach Trine Ebsen Foto nederst: Diverse logoer





