Ser din art director sådan ud før fyraften... Hun er SÅ TRÆT af at arbejde for dig!

Hvem ved, måske søger hun allerede nu job et andet sted. Har du også prøvet at nærmest en hel marketingafdeling bliver i dårligt humør, ikke rigtig får noget fra hånden og i værste fald, at flere af dem søger nye jobs? Eller vil du have 3 gode råd for at undgå dette? Her er vores banale med sande kendsgerninger for at holde marketing glad 1 - Giv albuerum
Der er lavet en strategi for den næste kampagne eller de næste måneder. Så er det nu du skal træde tilbage. Lad dit personale tage beslutninger indenfor rammerne, uden at skulle aflægge rapport om alle detaljer hele tiden. De er professionelle og ved, hvad det drejer sig om. 2 - Undgå overbelastning Det er okay at mængden af opgaver er større end det timetal der er til rådighed - i en begrænset periode - men lad ikke denne periode strække sig over flere uger. Det giver "bad standing" i marketing. Sørg for, at finde plads i budgettet til, at hyre freelance assistance ind, når det er nødvendigt. 3 - Ros dem for deres flid Kreative mennesker motiveres af anerkendelse og ros. Så med det, når du langt. Køb en stor is til dem her i sommervarmen eller kom med en stor skål snolder tirsdag eftermiddag. Alt tæller. Er du på bagkant med problemet og er din grafiker allerede i gang med at søge nyt job, så tag et kig her, på opgaver som BüroBüro har løst for diverse marketingafdelinger... Vi hjælper også gerne dig.
#kreativedesign #reklamebureau #marketingafdeling #marketingopgaver #Artdirector