Se hvordan du løser marketing opgaverne, når personalet holder ferie

Alle ved, at ferieperioden kan give pres på i marketingafdelingen. Alt skal være færdigt til præsentation lige efter sommerferien, men ingenting er lavet klar, så art director, grafiker osv kan komme i gang. ***Nu er det ferietid, og personalet smutter på ferie i 3 uger. Hvad så? Hvorfor ikke lægge opgaverne ud til en nyt og kækt bureau som tilmed er godt for budgettet? BüroBüro er startet af to friske branchekendte kvinder, der i den grad kan tilrettelægge en online eller trykt kampagne, skabe et godt design og effektivisere en markedsføringsplan for de fleste. “Det vi ikke selv kan, har vi et stærkt team af samarbejdspartnere som kan”, siger Camilla Bødker der er den ene af de to ejere af IVærksætter Selskabet BüroBüro. Sanne Skovrider, som er den anden partner, tilføjer med et smil på læben “men det er jo ikke meget vi ikke kan”. De to har i flere år arbejdet med marketing til både BtB og BtC, og elsker den udfordring det er, at få bragt budskabet helt ud i skødet på kunderne. - instore materiale - emballage design
- visuel forretnings identitet
- katalogproduktion
- outdoor kampagner
- webløsninger og SoMe eller andet. ****De to favner bredt og stærkt indenfor opgaver der hører til et reklamebureau. Det er sikkert! Kontakt dem hellere, hvis du også mangler personale her hen over sommeren. De er klar når du er.
#hjemmesider #kampagner #marketingafdeling #marketingopgaver #freelancegrafiker